20101123



















there is a secret part to my website.
the first one to find it gets a cadbury bar.

15 kommentaari:

  1. easy prey for insomniac chocolatehunters

    http://mattiasmalk.com/blogisse/london/clrlndn7.jpg

    (cadbury please:)

    VastaKustuta
  2. nope, that's not it.

    the secret link should lead you to :

    4 new galleries and a text congratulating you.

    VastaKustuta
  3. http://www.mattiasmalk.com/grats.html

    VastaKustuta
  4. kas sobib kui soks tuleb jõuludeks?

    VastaKustuta
  5. sobib, kuigi jõulud võiks juba käes olla

    leidmisest niipalju, et
    tõmbasin hiirega esilehe aktiivseks (siis paljastusid kõik saladused)

    VastaKustuta
  6. maija kuningaks!
    sest tuleb tunnistada, et ma olin pool päeva mossis, kuna ei leidnud +i.

    VastaKustuta
  7. oh ma olin nii kindel selles valges x-is musta aknaruudu sees vasakul üleval..

    kumakese põlvkonna laps

    VastaKustuta
  8. pooljuhuslikult, vana hea hasart

    kuigi proovisin ka Kairiini meetodit st hästi aeglaselt kursoriga liikumist, hahaha

    VastaKustuta
  9. ats - väga loominguline lähenemine.


    maija - aeglaselt liikumisega ei leia mina ka seda linki sealt üles.


    igatahes. aitäh mängimast.

    VastaKustuta
  10. ma tegelt leidsin ka, isegi varem. aga mõtlesin, et las keegi teine sööb šokolaadi.
    tegin google'iga sohki.

    http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=site:mattiasmalk.com+secret&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    VastaKustuta
  11. the chocolate found its rightful owner.

    VastaKustuta